100 EMOCIJA U SEKUNDI… Ili: MA NEMA ILI!!!

Sretan nam dan nezavisnosti!
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
Sretan rodjendan mom rodjaku B. u Hrvatskoj!
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
Sretan rodjendan mom prijatelju M.!
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
Neizmjeno sam sretna sto sretoh toliko dragih ljudi na jednom mjestu!
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
Toliko me raduje sto sretoh tvog najboljeg prijatelja, i sto me on zagrli…
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
2 koraka sam blize diplomskom – ima ih jos, ali su 2 ispita polozena!
[I] I zivio Sergej Barbarez![/I]
Volim samu sebe!

… I rekoh li vec: Zivio Sergej Barbarez! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ovom prilikom bih da se zahvalim kod meni najdrazeg (buduceg) stanovnika mjeseca: zaljubljena zeno, hvala ti na procackanom dizajnu!!!
____________________________________________________

pink_lady
Sizofrenicna... (Ostalo kod naseg dezurnog psihologa...)

41 komentar

  1. @ Partizanche: hvala, hvala! :)) zivjeli i vi meni i tako… daj sad, dizi casu 🙂
    @ Ksenchi: hvala… ali… pitanje za ispite pokazuje da nisi dovoljno koncentrisano citala 😉 rekoh da sam polozila dvaaaaaaaaaa 🙂 hajd vrati se i ponovi gradivo ;))
    @ carissima senora: hvalitos dragamos!! takodjemos se radujemos.. imamos muchos utiskos i tako to….. (vidi me sto spreham, a ja sve kontala da sam zaboravila spanski) hahaha…

  2. @ Ksena: Ma do skora nisam ni ja vjerovala da cu imalo mrdnut od ovog statusa quo… Nisam ni ja dosla na samo jos 2, ali makar se nesto radi.. Pa sad (lafo) imam motivacije za dalje 😉
    @ moon_woman: ma ima i ispred mene, ne brini… ali nakon duuuuuuge pauze izgleda da sam polako pocela da rasciscavam ;)) odeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! eh, blago tebi za to! 🙂 fin provod zelim.. evo dva cmokija za tebe i bokija-smokija 😉 (al se glupiram!)

  3. @ Ksenci: ma nisam uopste bila toliko odsutna, koliko se tebi ucinilo.. valjda si me pozeljela puno, pa ti zato to tako dugo djeluje ;))
    @ StudenT: zivio, ziviooooo :] dva su vec polozena, znaci cugati se moze namaH 😉 a kad se rijesim svih njih, onda ce da bude dernek, onako momacki ;))
    @ opaske/zora: nije bas sve, ali trenutno nemam razloga da se zalim, drzi me neko dobro raspolozenje.. i hvala ti 🙂
    @ nemirna kraljica: Bogme bi kako ti rece ;)) hvala na cestitkama.. a onda i za ubuduce neka vazi ona: iz tvojih usta, u bozje usi ;]]
    @ biis: hvala, hvala :=)
    @ wannabe stalno neko drugi: zenska intuicija.. a ima i jos nesto: nisam ti pricala da imam natprirodne moci? ne samo da komuniciram sa mrtvacima, nego jos stosta toga… ne vjerujes? evo, mogu i da ti kazem da si zadnjih dana imao plaho puno problema sa tvojim internet-provajderom :]]
    @ Fatka: zivioooooooooooooooooo! :] hvala, sve cestitke cu da proslijedim onoj koja ih zasluzuje 🙂

  4. @ la musique: hvala, hvala.. ali nisam sama, nasminkala me ova zaljubljena teta ;] sad se malo kitim tudjim perjem, no dobro…
    @ big master: oooooooo, ma ko je to navratio? ne mogu da vjerujem! trebao si da najavis, da prostrem crveni tepih ;]
    @ hiperseka & soe: nikakvo cmakanje na mojim ocima (i komentarima), plaho sam ljubomorna 😉
    @ daleko_blizu_daleko: hvala, hvala… a cuj sugradjanin, hajde super, sad imam jos jedan podatak vise o tebi ;]
    @ Partizanka: vela havle, veli joze… sta vam jeeeee 🙂
    @ ARIALDA: hvala! ali ne mogu ti ja nista pokazati u vezi toga, meni sve sredila moja zaljubljena mjesecarka :]] a za ispite sam sama zasluzna, tako da primam cestitke 🙂 znas sta kazu: Bosna ima kralja svogaaaaaa, Sergej Barba zovemo gaaaaaaaaaaa 😉

  5. @padawan – ne treba tepih jer ja sam skroman. a ovako urijetko kad koju mudru kazem onada je sladje 😉
    inace i ja nisam zagovornik cmakanja. sto se pak drugacijeg citanja napisanog tice … 🙂

    @partizanka – nisu valjda kurje? 🙂

  6. majka mu stara pinky…blizis se diplomskom a jos ne znas ispravno pisati cccc
    ne kaze se “zivio ….” nego “živJEo”
    jao jao..tolike te godine i ucim…i Jope nista ccc
    :))))))))
    :*******
    dizajn je prekraŠan 🙂

    p.s. sta si ono ti u horoskopu (dojavi gdje ti bude lakse hehehe)

  7. @ locc@: to je bona glas naroda! ;]] (hajd, nemoj me provaljivati ovuda, ccc 😉 moracu ja na dopunsku kod tebe izgleda ;]] javicu.. mailom 😉
    @ Moon_Woman: boze sacuvaj, postala si prava ovisnica!! [ hocu i ja laptoppppppppppp] 🙂
    @ hani: sretno nam svima .) ponovila me ova moja woman-usha,,, pripremi se uskoro za nasu prvu zajednicku akciju ;]

  8. @ Hani: bice nesto danas ja mislim, cim se rijesim nekih obaveza… 🙂
    @ bubimir LOGIRAN!!!: bogme mi se ti tvoji prijedlozi pravo svidjaju… prvo ono za rio (ili floridu, kako god), pa onda ovo za barbu kao predsjednika.. a ako ne moze on, onda dajem tebi svoj glas! 🙂
    @ hiperseka 2 puta: hmh.. pa da se onda nas dvije pred njim ljubimo?? bojim se da to ne ode skroz u helac ;] a vidjela sam, sekic, naravno da jesam, neda seka nikommmmmme (samo onom ko valja) ;]
    @ Ksena: sto bona samo na dizajn? ;] mogle smo naci kakvog nadarenog (ne obdarenog!!!), pa da jednim udarcem (ne shvataj bukvalno!!) 😉 oba problema rijesimo ;]
    @ beach68: kako ga ne bih voljela, veeeeeeeeliki covjek (po mom skromnom misljenju)… hvala ti… i taj dio sa razvlacenjem i rezervom ti je jako pametan, imam osjecaj da je danas vec nestaje, pa cu zato ovaj ostatak da razvucem kako znam i umijem 🙂

Komentariši